نارنجی ترین نارنج

سیکل

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ
افتادم توسیکل معیوب حتی نمیتونم خودمم بکشم بیرون ,12نظرراجع به اینکه چی انتخاب رشته کردی

داشتم یعنی شایدموضوع مهمی بود دروغ چرا والا نون درآوردن واسه من تومهندسی وسروکله زدن

با کارگرهای مردسخته نه اینکه مردن نه اینکه بایدازخروس خون تا بوق سگ بدوی نه ,برای اینکه

بایدشهری کارکنم که توش مشتی خاطرات له ولورده دارم که مفتشم گرونه این ازمهندسی

خاک خورده بنده,میمونه کنکورتجربی دادن که خب قدپرستاری شایدبیارم وهمه میگن بزن برو

ولی خب من علاوه برجاه طلبی تله بی ارزشی هم دارم که چسبیدم به سه رشته اصلی

وترسم اینکه امسال هم  بمونم دست ودلم نره ونتونم بیارم سه رشته رو بهتره یکم واقع بین

 باشیم دیگه,قبل ازاینکه نظربدیدباتوجه به شرایط سنی من ووضعیت موجودزندگیم نظربدید

برام قلبهای قلمبه وامیدهای بادکنکی ندید.دوستتون دارم.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۳
خانم نارنج

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.