نارنجی ترین نارنج

تعطیلم

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ
ازاین حجم منتظربودن وترسیدن ازاینکه کیسه وکیومه پاره نشه ,به رکودرسیدم یعنی حتی حوصله چایی

خوردن هم ندارم چه برسه به چایی ریختن ,صبح تا ظهرها کلاس خیاطی ومیرم وبعدش ناهار خورده خوابیدم

وتا 6یکسره ادامه خواب های شب قبلومیرم و6پامیشم میرم تونت تا 10ویک چندتاکوک وبعدم باز میخوابم

این وسط ها بارون هم میادوهمش حس میکنم جمعه است نمیدونم حامله ها چه جوری اون منتظربودن و
 
ازتاریخ روی برگه تا اتاق عمل تحمل میکنند,نمیدونم چراتاقبل ازاین کسی دلش برام ضعف نمیرفت ,

نمیدونم چرابایدنوبت من اینقدرسفارت تعطیل باشه بازم تا فردا تعطیله .

+اصلانیازی به نظردادن نیست وقتی نظرات بسته است یعنی اینقدرخودتون
رواذیت نکنید, من نه مشاورم نه روانشناسم نه ماما, من نمیدونم چنددرصد حاملگی داره جلوگیری 
طبیعی, یا من نمیدونم لباس زرد وشوهرتون میپسنده یا نارنجی ,من نمیدونم برای سرویس کردن
دهن یک مردبایدچیکارکرد پس ممنون میشم ازمن نپرسید.
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۷
خانم نارنج

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.