نارنجی ترین نارنج

ماراهمه شب نمیبردخواب

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ

1.در26سالگی به این رسیدم که زندگی اونقدرمعادلش پیچیده نیست , برای بدست آوردن

هرچیزی یک سری چیزهاروازدست میدی بایدببینی کاری که میکنی ارزش از دست دادن یک سری چیزهارو داره یانه


2.کلی خیاطی بایدانجام بدم وبادلی خوش وخاطرآرام رفتم بازم پارچه خریدم ودرانبوهی ازاین همه کار

دنبال الگوی دوخت کیسه سبزی میگردم .


3.امیدوارم قبل ازگرونی بلیط ها ویزام بیادحس میکنم معلقم همون جریان روغن توآب نه حل میشه نه پایین میره


4.برادرمیادومن ومیبره به اینکه چقدرزودقراره دوربشیم.


5.فیلم خوب دیدین بگین منم ببینم راستی آذرودیدین؟


6.دلم برای اکرم تنگ شده که ماکارونی بپزه من براش سبزی هاشو پاک کنم ,بعدبشینه روبروم 

بگه قهوه روتاته نخور,داغ نخور,فنجون وبگیره دستش , تهشم بگه  آیندت چراغونیه دختر ,

بگه بمون ته دیگش سیب زمینی که دوست داری .


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۴
خانم نارنج

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.