نارنجی ترین نارنج

من درچه خیال وفلک درچه خیال

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ق.ظ
یکی ازمعظلات من درزندگی اینکه نمیتونم همه انرژیم و روی یک موضوع بزارم

ودچارپراکندگی انرژی هستم وازاونجایی که به کمک گرفتن اعتقاددارم رفتم پیش خ .م

مشاوروشرح دادم وتست گرفت وبله معلوم شدبراساس تیپ شخصیتیم بخش هنر

ومخصوصا هنرهای نمایشی عددبالایی داره پس نداشتن نظم انرژی طبیعیه

وبعدازاون بخش اجتماعیم بالاست ومشاغلی که توش بتونم آموزش بدم یا به آدم ها کمک کنم
 
وهرچی شغل پیشنهاددادتوهیچ کذوم نگفت دندونپزشکی:)) 

ودرآخر من بهش گفتم مای دریم (dream)دندونپزشکی ولبخندملیح تحویل دادکه میشی

 پزشک افسرده چون چرخه انرژیت درست نمیچرخه تودندونپزشکی,هرچندبه قول بابا

 هرچرخی باپول میچرخه اینها کشکی بیش نیست.


 من میمونم باگزینه های اول

والامن ازاولشم گفتم علاقه دارم به رقص حالاهم بایدازرقص نون دربیارم جزوهنرهای نمایشی

هم حساب میشه وازاونجایی که دردفترچه رشته رقاصی نداریم میمونیم تانتایج بیادببینیم

کجابریم رقصنده شیم دولقمه نون دربیاریم.

یک معذرت خواهی هم برای پیام های خصوصی که جواب ندادم قراربودبرم بچسبم به دریم (dream)

 
بعدانوشت:یک عدد من سرکش عزیزم امکان ارسال پیام توصفحت موجودنیست اگرامکانش هست بهم خبر بده.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۱
خانم نارنج

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.