نارنجی ترین نارنج

پیام هایی که فرستادید

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۲ ب.ظ

من متشکرازحرف های خصوصی ودرگوشی که فرستادیدکه کدوم گوشه دنیا لم دادم ودارم بی صداوبلاگ هاتون 


ومیخونم ولی واقعیت اینکه نبودم زنده بودم ولی نبودم گوشه یک سفرکپیده بودم وپارچ پارچ دوغ میخوردم


گرمازده وسفرزده نشم واززندگی زده شدم ,رفته بودم گشایش بشه وقتی گیرمیکنم سفرگشایش داره برام


درکاردرعشق درزندگی درهمه چیز برام گشایش داره ولی گاهی گشایش تاحدی بیشترازمعمول اتفاق میفته


شنبه که نتایج بیاد میام میگم چقدرگشایش شده ویاکامل بسته شده ,درامتداداین پست جاداره تشکر


کنم اززندگی که بعدازسالها درکنارخانواده تولدم گذشت وکی فکره کادومیکردکه این هم ازموجبات گشایش بود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۰
خانم نارنج

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.