نارنجی ترین نارنج

پرتقال های 25سالگی

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

پرتقال های مهمان هایی که درعید نیامدن که من کنکوربخوانم وپزشک شوم وجهانی متحول کنم 

 

که بابا پزبدهد جلوی همکارش که دخترم دکتراست ومامان ومامان وای ازمامان که همه جا جاربزند وفلان وبهمان


را ,پوست کردم و برش زدم وروی بخاری دارن خشک میشن ونمیتونین تصورکنین چقدردلچسبه که بارون هم میاد و


من خزیدم زیرپتو وبوی پرتقال چپیده توحلقومم وبعدبه مشاورجان هم گفتم امروزهمه چی خوندم 


ولی نگفتم ریاضی نخوندم(بعدازاین میرم میخونم),


نگفتم بهش دوباردلم میخواست گریه کنم برای خودم که باید الان باله روتا نیمه نهایی یادگرفته بودم و


فرانسه روفول تموم کرده بودم ولی زهی خیال باطل که الان باید کنکوربدم ,خواستم بنویسم بدونم 


هرچیزی یک وقتی داری باید سعی کنیم هرچیزی وسروقتش انجام بدیم درسته سن یک نمرست بزن تودست بیا وسط 


واین چیزا(بقیشو ازایندوبشنوین) ولی وقتی چیزی اززمانش بگذره خیلی چیزای بعدش هم به تناسب اون


به تاخیرمیفته واین فکراحمقانه روامسال ازسرم بیرون میکنم که وقت برای هرکاری هست,


 وامسال درآستانه ی دومین سال ازنداشتن تلفن همراه بازهم لبخندبزنم وآرامش هم چنان


 درامتداد من جاخوش کند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
خانم نارنج

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.