نارنجی ترین نارنج

یکهو قطع

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ق.ظ

قطع ناگهانی عادت های غلط,آدم های غلط وهرچیزی غلط رو ازتابستون 95شروع  کردم 


دریک شب بعدازسختی های دندون پزشکی دیگه نوشابه نخوردم,رابطه غلط باآقای سین روهم همین طوربهش گفتم 


خدانگهداروپاکش کردم ازهمه جاوپاک شدبرای همیشه,قبلاهم سابقه این کارا روداشتم ولی فکرنمیکردم


برای من ناگهانی قطع شدن یک رخدادتلخ خیلی بهترازذره ذره قطع شدن باشه ,ووقتی دارم اینجامینویسم


دارم روی رخدادخوابیدن میجنگم چیزی که واقعا برام قابل درک نیست که نمیتونم باب دل خودم کنترلش کنم


وسعی میکنم تاپست بعدی این مساله حل شده باشه,چیزی که باعث شد اینوبنویسم این بودکه وقتی یک رخداد


تلخ روحذف میکنیم به خودمون وزندگی اجازه میدیم که بهترین هاروببینیم وبهترین هاروداشته باشیم.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۲
خانم نارنج

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.