نارنجی ترین نارنج

11سالگی

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ب.ظ
دیشب تولده  پسرخالم کسرابود وقتی کسرابه دنیااومد من واسه بقیه کوکو سیب زمینی پختم خونه رومرتب کردم 
همه چی وبرای مهمون آماده کردم زنگ زدم به شوهرخالم که بیادخونمون ناهاروبعدم حاضرشدم رفتم مدرسه ,
به عددشمع روکیکش که نگاه میکنم یادم میادمن اون روزا فقط 11سالم بوده....
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
خانم نارنج

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.