نارنجی ترین نارنج

خوده اورجینالم

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ
کارهای ساده وکوچیک زیادی دارم انجام میدم وحالابعدازیک ماه دارم میفهمم چیزای ساده اثرای پیچیده دارن ,

صبح قبل از6توهوای آزادورزش میکنم,هیچ دورهمی دخترونه ای نمیرم چون اینجوری فکرم آزادتره,بخشی ازپولم 

وصرف خودسازی میکنم مثلاازسایت خانه توانگری طوبی دوره های  غیرحضوری وشرکت میکنم شایداولش پرداخت

 این مبلغ برای من که الان یکسال ونزدیک 2ساله کارنمیکنم سخت باشه ولی ارزش خوبی داشته برام,

هدفم روهرچندسخت بازم دوستش دارم,بعدازخودکاوی فهمیدم آدمی ام که همه چیزووسط کارول میکنم 

وبی تفاوت میگذرم واین خوب نیست,فهمیدم بهتره وقتی مامان ترشی درست میکنه تمام مراحلویادداشت کنم 

عمرآدم باسرعت نورمیگذره میدونم یک روزدلتنگ مزه ترشی هاش میشم,

وقتی مامان داره ازکسی چیزی میگه نمیزارم حرفشوادامه بده میگم قضاوت نکن

 هرچندبانق نق بعدش ردمیشه ولی حس بهتری دارم,

سعی میکنم تاچیزی واحتیاج ندارم نخرم وبه چیزی که بهش نیازی ندارم فکرنکنم,

به چیزای حال بدکن خیلی خیلی کم فکرمیکنم,تواین یک ماه خوده خودم بودم واین خودم بودن درپوشش و

رفتاروسبک زندگیم باعث شد نفس بهتری بکشم.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
خانم نارنج

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.